måndag 5 februari 2018

Rahma Thiab 9E mooad bord Blogg 1

Bildresultat för en t-shirt

En t-shirt ska vara like som en T, för det ska bli en t-shirt.

T-shirten som jag gillar mest är de lätta att ta på sig, och enklare att använda, har en bra tyg och fint still. Jag är intresserad av t-shiiter som är på något sätt öppet baksidan, som man använder mest i festerna, med kompisar eller i skolan till exempel.  En t-shirt måste innehålla bokstaven V längs upp, i halsen för det ska bli en t-shirt. T-shirter kan man ta på sig, på många olika sätt eller stil. Denna personen som jag gör t-shirten till är världen snällaste person. Hon är 30 år, och är gift. Personen brukar gå ut med familjen och kompisar, men mist går hon ut med familjen. Eller franska kompisar som bor fotfarande i Frankrike. För hon gillar denna världen. ( att gå med familjen eller med kompisar). Hennes favorit stil är Jens med t-,shirt för hon tycket att det är finnar och snabbare att ta på sig. Hon gillar också t-shirt som innehåller ljusa färger och är blandat.
Personen: 
Relaterad bildDenna personen är enkel, och gillar allt roligt.  Hon är kändis brukar alla barn och män gillar henne. För hon ser ung ut och hennes tankar och kläd stil är enkel att välja. Hennes liv är normalt och samtidig inte det. För hon är Committee i arab idol. Hon väljer liksom kläd stil som bevisar hennes kvinnlighet. Som jag sa, hennes liv är inte som andra artister. Hon bevisar att det finns inga skillnad mellan artister och vanliga människor som inte kändisar. Hon gillar gå ut med familjen, vara ute på en Libanons restaurang som brukar vara nära havet. Hon går på gym, fast inte alltid för hon är  Committee i arab idol,och då måst hon förbereda sig för nya deltagare. och fixa ny klädstil för den dagen. Hennes favorit drick är kall eller is  kaffe.  Som hon brukar dricka när hon har tid att läsa en bok. När personen är ledigt åker hon till Paris som är hennes favorit land. Och hyra en lägenhet som brukar vara nära Eiffeltornet.   Denna personen som jag gör  t-shirten till är till godhjärtad person, som är kär i alla färger. Även om personen har inte egen kläd stil som hon gillar ta på sig hela tiden eller varje konsert, men denna personen gillar ta på sig olika stilar som helst men hennes kläd stil brukar inte vara så billigt för alla ska säga att hon är fattig då. Så hon tar kläd stil som är mitt mellan med olika färger som hon gillar. Färger spelar mycket roll i personens liv. Personen är inte van att resa mycket och för att hon tycker att bo i Libanon och tillbringa helgdagar i Paris, för hon tycket att Paris är en lugn värde gör dig avslappnad och njut av din semester. Och där kan man se Eiffeltornet, som henne små barn gillar gå dit i semestern.  Hon brukar välja vilka stil som hon ska ha när hon resar till Paris, och hur värdet det är där. Hon brukar ha Jens eller en byxor "sommar byxor" och en T-shirt, för det är värmt där under sommar semestern. T-shirten som jag har valt åt henne kan man klä på sig när man går och ta en shopping med hennes kompisar.  Eller det går också att vara på en fest. Och t-shirten är inte för tungt, och det är lätt att använda under sommaren. För det är inte kallt där, och man behöver ta på sig en slapp T-shirt.  Samtidigt man kan ha det under en bra och fint väder i en dag. Hennes stil tankar känns liknar mina stil tankar. på grund av alla färger som hon väljer på kläd stilen.  Jag gillar henne närhon väljer kläd stil för varje fest eller konsert har en egen stil. Men sitt färg. 
Jag gillar hennes stil för hon gillar enkelhet i stil kläderna, hon väljer sina kläder på mode samtidigt hon gillar inte over kläder eller som innehåller många diamanter och tarmkläder. för det är jobbigt att hålla eller ta på sig såna kläder under en fest eller med kompisar t.ex.  
Moodboad 



T-shirt
T-shirten som jag har valt att göra, kan man ta på sig till exempel på en fest eller när man går med sina kompisar ut till simhall till exempel. T-shirten är ganska öppet i baksidan " en ring i baksidan". I fram siden tänker jag ska vara en Rhombus form som ska vara under halsmudden.  Jag har valt denna t-shirten för det passar mycket hennes stil och är lätt att ta på sig under till exempel i en fest eller ut på stranden med kompisar. För färgen som jag har också valt är ganska stark färg så den passar alla tillfällen. "mörk röd med svart".
Min andra skiss passar också hennes still men det är ganska normalt stil. 
jag har inte valt tyget än men jag kommer se nästa vecka, jag tror det ska vara normalt tyg. som har bra kvalitet och är lätt att sy. Men jag kommer använda två färger som kommer vara nära varandra på något sätt.  men ärmarna kommer inte vara samma färg som framsidas färg. Ärmarna kommer vara svart färg.  Jag har valt dem färgerna för de passar min färg stil.  Och man kan använda på både fest , ute på bion också. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar